Sabtu, 14 Mac 2015

Parking @ SEOUL GARDEN

Enough with membebel. Aku rasa sakit hati pulak sebab terpaksa delete ramp dekat twitter just because i got some info yang ada mata-mata. Aku dah block pun. And my twitter is privacy now.

Lepas incidence apa ntah ( aku tak mau ingat, sbb aku nak move on dan fikir yang baik-baik macam kawan aku)...my bestiess ajak makan kat seoul garden~~ wuwuwu... gila mahal! tapi mengenangkan lama tak lepaking dengan kengkawan aku... sanggup aku huluq dekat RM40 untuk sekali makan.

Money boleh cari tapi kawan? If kau asyik kedekut sakan, kawan pun hai hai bai bai la... sekali sekala. tapi lepas nih memang aku makan angin je la... 

Aku nak share gambar je sebab dah kepala otak dah jem nak type banyak-banyak.

Yang ni baru sikit.... baru mula makan~

Syaza looks so hot!! 

Comey kan bestiess aku? tertanya-tanya siapakah yang masih single? Haha

Candid~ 

cer tengok permainan syaza~ my drama queen ice cold pwincess friend.

My bestiess aka my roomates too~

Eh only 1 already taken, 2 still single la, just know it melalui sumber drpd tuan punya badan sendiri! Amal nak promote meat with coffee ape ntah~

Hana is so happy cuz her little boy in her tummy get to eat too~ Amal ? 

Hot ladies!

May ALLAH ease her journey so we can see her cute little boy! Makan banyak-banyak !

This one? call me if you want to get to know her? Tehehe

Taken already~

Nih geng single-mingle... my dearie Roza

See the different? low quality cam! its mine~

Amal cakap aku busuk! Haha ye ke?

no caption available

So funny! lepas kenyang gila, merapu selfie~

All of us in one pic~ that bangla/nepal took that... errrr?

hamboih-hamboih...senyuman tu kan sedekah...

practice senyum atas pelamin!

last one for tonight!!

After all, it was so much fun! Thanks to them I got my spirit back~ 

Good morning! Its 14th March 2015. and I want to sleep right now.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan