Selasa, 24 Mac 2015

My Infused water..akhirnya~~

Infused water sekarang dah jadi favourite aku tau! Belum cuba, belum tahu tapi aku warning awal-awal dekat korang yang air yang berkhasiat nih memang selalunya tak sedap unless korang letak gula ke...which in this case MEMANG TAK PATUT la kan??

Ade ke infused water, nak letak gula? Jadi juice peram la kalau macam tu...

Hari tu, aku ada post pasal trend..hmmm trend ke sekarang nih..entahla, mungkin dah berkurun dah kut satu dunia buat dan aku macam labi-labi bau je tau pasal infused water nih semua.

Sesape yang terlepas entry lepas boleh baca post aku pasal  infused-water-untuk-kuruskan-badan.

Dan aku janji nak tunjukkan version yang aku buat kan??

Nah ambik! Tapi aku buat takdelah secantik dalam gambar yang aku curi dari Mr. Google tu..ala kadar je...Moderation is always the best!

Bahan-bahan yang aku guna! Semuanya berpatutan~
Dah siap potong pun!, Ikut style masing nak potong gaya macam mana pun...

Dah siap sumbat, masuk dalam peti!
Minum sejuk-sejuk macam nih, memang best!! 

Setakat tu saja pesan aku (peasan la sangat, niat nak menunjuk hasil je), setelah habis air korang sedut, buah-buah yang tinggal tu kalau diikutkan dah takde khasiat apa dah. So, depends sama ada nak makan ataupun nak buang. Kalau makan pun bagus sebab fibre dia banyak lagi...

Yang dah try tu boleh la share version korang pulak! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan