Sabtu, 21 Mac 2015

Cara nak dapatkan status GLITERRATI

Happy Saturday y'all!

Bila dah bery'all iolss, tandanya aku mengade! Haha, actually dah lama dah aku dapat status GLITERRATI. Bangun-bangun nak update blog and check MYNUFFNANG!

Opps, dah GLITERRATI aku ghupenya...

Tudiaaa!!!

Yang earning aku terpaksa rahsiakan untuk keselamatan diri, tak banyak pun! hehe

Yang baru nak start berblogging, mesti tertanya-tanya, apa yang GLITERRATI sangat tu?

Jom aku cerita, (rajin pulak aku ehhh...aku cerita sikit ehh, orang cakap pengenalan gitew)

Apa itu "Nuffnanger Eksklusif" @ GLITERRATI???

Seorang "Nuffnanger" merupakan blogger Nuffnang yang mempunyai TIADA iklan-iklan dari, memperkatakan tentang, atau memaut kepada rangkaian iklan lain dari Asia Tenggara, atau sebarang rangkaian iklan yang disifatkan sebagai pesaing atas blog anda.

So, kalau korang nak tahu yang mana aku rasa mostly korang tahu la kan, berblogging nih boleh dijadikan sumber pendapatan.

Macam mana?

Korang boleh letakkan advertisement, tapi sebelum tu kena register dengan NUFFNANG sebab dorang la yang akan bagi korang duit!

So sistem dia ade NON-GLITERRATI and GLITERRATI. Yang aku perasan, dulu aku pun start dengan yang biasa-biasa jugka tapi bila readers makin ramai, tup tup status korang berubah!

Jadi GLITERRATI la pulak!

Macam mana nak jadi GLITERRATI?

Sit back and relax, keep typing sampai bila korang check...ehhhh dah gliterrati!

Boleh pulak?

Nuffnang kate,

Anda tidak perlu membuat permohonan, anda secara automatik akan menjadi ahli Glitterati Nuffnang selagi anda tidak mempunyai sebarang iklan dari, memperkatakan tentang, atau memaut kepada rangkaian iklan lain dari Asia Tenggara atau sebarang rangkaian iklan yang kami sifatkan sebagai pesaing atas blog anda. Crawler kami akan secara automatik menyertakan blog anda dalam kelab dalam tempoh 7 hari.
Harap maklum bahawa sekiranya iklan daripada, ataupun memaut kepada, jaringan pesaing disertakan dalam blog anda pada bila-bila masa, crawler kami akan mengesannya dalam 4 hari dan anda akan dikeluarkan dari kelab secara automatik.
Apa yang bagus sangat?

 Korang akan dibayar lagi tinggi berbanding yang NONs!
Kos per klik bagi gliterrati adalah 0.25 sen berbanding 0.15 sen je bagi yang ahli biasa. Jadi cuba bayangkan yang korang akan dapat lebih 20-40% lebih banyak daripada biasa! Tak ke banyak tu~ Jom keyboard warrior sekalian!!

 Proses nak cash out money lagi cepat!
Gliterrati hanya mengambil masa 30 hari untuk dapatkan cek tapi kalau NONs boleh ambil sampai 2 bulan! Berjanggut la korang tunggu.

Dapat peluang berADVERTORIAL!

Dapat layanan istimewa bila korang join NUFFNANG activities!

Nuffnang akan bagi kuota 70% tempat duduk kepada Gliterrati members! So boleh la korang bawak kengkawan semua party! Tapi sadly aku belum sempat join lagi activities, invitation berlambak!
Busy kan?

Boleh join contest!

Hadiah lebih 70% diperuntukkan untuk Gliterrati! Banak chance korang boleh menang!


IMOTIV!


Add caption

Moh le kite berblogging!

HAPPY 8TH BIRTHDAY!

~nuffnang~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan