Sabtu, 14 Mac 2015

Aku tak boleh terima ini semua!

Assalamualaikum. 

Aku tengah berapi yang teramat. 

So, sekarang aku nak membebel pasal apa yang aku lalui sepanjang hari ini (semalam sebab time aku taip nih dah AM) . Eventhough tak kena direct dekat aku tapi aku macam tertanya-tanya why  
must I ...no! WE were being treated this way!

Tahu apa yang berlaku today? Horrible! yet boring dan aku tak dapat apa-apa pun yang melekat kat kepala aku right now. Aku membebel lagi.

Aku harap curahan aku dekat blog aku tidak dijadikan isu besar-besaran sebab aku bukan mengancam keselamatan negara pun. Jangan pulak nak buang  universiti pulak. Dan kisah yang bakal aku bebelkan ini tidak menjurus kepada nama-nama tertentu yakni yang boleh mengaibkan atau menutup periuk nasik whatever orang mana pun. Just to relieve my tension. 

I, hereby will not mention any name, description of the person or things related to his/her..

First and foremost! Korang kena paham aku jenis loud and bold people. Bukan  jenis orang yang macam nih... " Its okay...relakslah. You gonna be OKAY! Hello! I know that la...aku mesti akan okay tapi at the moment of time aku tengah berapi dan moody macam tu, aku hanya harap orang akan listen ataupun support kemarahan aku. 

contoh senangla aku bagi...

"Seorang mak kehilangan anaknya...meninggal accident ke whatever penyakit. And kau datang cakap... Sabarlah puan...sabar-sabar.... Weyh, ayam dekat reban pun tahu la erti sabar"

Pleaselah people....yang tu satu hal! aku letak tepi dulu...

Main point aku HOT is that today aku rasa mistreated ataupun senang cakap aku? bukan aku sorang la tapi classmates aku yang lain pun ada...whatever tapi aku rasa dorang okay je yakni sabar....tapi bukan aku. (Aku dah puas buat semak kat twitter so nak semak kat blog pulak...)

 Mistreated macam mana? 

Korang rasa okay ke kalau kena tengking macam budak sekolah walaupun korang nih dah boleh kira adult! Seriously aku memang tak boleh fit dengan teaching macam nih. Environment yang sangat stuffy...on that time macam korang nak jawab tapi korang takut nak mampuss sebab ada je yang tak kena dengan jawapan korang... Aku rasa macam dipandang rendah sangat. Cuba bayangkan kalau korang ada la sedikit ilmu la kan nak cakap...tiba-tiba kena tengking? Mahu tak thought block? Lagi pulak kena marah lepas tu...

I really hate that class so far aku dekat medical school. 

Korang nak cakap aku nih mengumpat ke whatsoever...Cakaplah tapi aku memang jenis yang kena tell somebody apa yang aku bukukan dalam hati.

Bukan aku tak pernah jumpa yang lebih garang tapi yang lain even though garang tapi motivated aku untuk keep on1 But not this one. Yang nih buatkan aku fikir yang " Buat apa aku baca, study lebih and at the end ada je yang kau nak marah.. " Seriously yesterday (bila aku taip nih dah pukul 12.45am dah) memang aku benci gila, rasa macam ...Bila nak habis kelas...?? Tapi aku still respect sebab dorang mualim aku yang pent mengajar. Aku admit yang dorang hebat but its just i dont like it.

Aku ada baki lagi 6 minggu lagi untuk semua nih dan aku kena hadapinya jugak. Cacilah, marahlah,, cekik ke nak cubit tampar ke... just give me that P that i will work suoer hard to get that and prove to you that " Dont look down on me" .. 

Aku nekad. This thing will end at this moment only. No more unless if it happen again in the future. ALLAH! Please forgive me~



Good night all..

Aku baru delete all the ramp on twitter sebab ada mata-mata. Thinking of block that person. 
Benci ahh! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan