Selasa, 7 April 2015

Tak kenal, maka tak cinta

Assalamualaikum

New post for April. Setelah mengadaptasikan kepada GST dan perubahan iklim dunia, akhirnya berkesempatan jugak untuk aku tulis entry kali ini.

Entry "cliche" seperti yang diatas bukanlah seperti yang korang karapkan. Kupasan pasal yang korang harapkan di entry lain INSYA'ALLAH.

Ingat tak? Ada satu entry tu aku cakap yang aku teramat berapi sekali? Cuba klik BERAPI!
Sebelum tu, aku memang culture shock jugaklah bila kena dapat layanan yang macam tu....

Tapi......



Sekarang......



Dah lain.......

Lain macam mana? Sebab aku dah faham kenapa dia buat macam tu. He/She just want us to be a safe doctor. Setelah beberapa kelas dengan dia, at last aku macam suka pulak cara dia fikir and what i can think is that, He/She is a very inspiring teacher to me!


Tu la, orang tua-tua kan dah cakap.....

TAK KENAL, MAKA TAK CINTA?

Tapi kalau yang kahwin family arrange tu macam mana pulak?

Wait!!

Itu dah topic lain. Next time aku akan kupas-mengupas panjang lebar.

HAPPY TUESDAY!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan