Isnin, 4 Ogos 2014

Respect,manner & knowledge

Salam to all J

Lama kan aku tak post? Sorry sangat-sangat sebab aku sibuk dengan elective posting aku dekat HSAH.

FYI aku buat posting anaesthesiology and medical tapi skarang nih aku still lagi dekat anaest posting, masih tinggal seminggu ja lagi. Maybe korang akan cakap why aku buat anaest kan? WHY???? Dah la boring… keja stereotype pulak tu! Kaki dah lenguh dah ulang alik OT dengan ICU? 

haha for those yang fikir macam tu la…,

tapi bagi aku personally, everything yang aku belajaq ataupun yang aku lalui is a part of knowledge dan aku memang kena hormat ilmu-ilmu aku. 

Tak macam sesetengah orang yang always take for granted dan pemalas dan kuat mengeluh…sorry aku memang menyampah dengan orang macam nih.

< ok nak masuk part yampah-menyampah >sila buat-buat tahan je la 

Continue...

Please people…behave sikit! tak kisah la korang pandai melangit macam mana pun, ranking memanjang ja dok depan.... FYI sikit pun aku tak pandang tinggi kat orang-orang yang takda mannerism dan tak tahu nak respect ilmu…


Hah! Bunyi macam aku marah kan? Memang pun aku tengah nak meletup nih…general okay! Aku ulang general nasihat yang aku nak bagi nih, sapa-sapa yang terasa, dan terkena batang idung sendiri… sila-sila sedarkan diri anda tu yang we need to respect knowledge!

cool down and bai!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan