Selasa, 1 Julai 2014

Hari sebelum ramadan 2014

Salam Ramadhan Al-Mubarak :) 

Huh, penat jugak puasa kali ni kan? Dah lama tak practice...haha... Korang puasa tak? Haha..jangan puasa yangyok sudah....

Sementara nak tunggu bukak puasa nih, aku nak share apa yang aku buat sehari sebelum 1 Ramadhan..


SEHARI BERSAMA AKU DI SUNGAI PANDAN!




Pada hari Sabtu yang lepas, (haha...tahan je la korang aku tengah nak buat karangan UPSR nih), aku dan kawan2ku telah pergi bersuka-ria, bermandi-manda dan berkelah di Hutan Lipur Sungai Pandan, Kuantan.

Sehari sebelum hari yang dijanjikan, ktaorng plan nak berpiknik bersama-sama....haha dan disebabkan semua pelahap semula jadi so memang kena bawak bekal la....

So, dengan brilliantnya kitaorng masak spageti , scramble egg utk sandwich dan sesungguhnya memang sangat sedap tak terkata lazatnya...

Haha...amacam ayat karangan aku? Memang fail la kan? Sorry that' not the real me! CHANGE!

OMG! Apa yg berlaku tadi? dramatik sungguh kau syira...sudah2 la tu....

Bagi yg bukan pemaustatin tetap kat Pahang nh...korang pernah dengar tak pasal Sungai Pandan?

Kalau aku nak bagi antara 5 bintang...bolehla dapat 2 bintang je....tahu kenapa? ?

Sebab nak masuk pun kena bayar? Dewasa kena RM2, kanak-kanak FREE kowt...haha aku tak ingat sebab tak pernah la pulak aku gi bawak anak2...haha...Hutan semulajadi kowt...share udara dan air bersama2 kasi free la kan bro!

Sape2 ade GPS ke GoogleMaps ke..klik je sini
Memang hutan la kan? Boleh tahanla facilities semua...ok la...dah takde tempat lain nak lepak dah....




Kitaorang bertolak dalam pukul 10 macam tu lepas masak semua...and syaza dengan bangga mempelawa nak jadik driver...so save la aku...haha penat kowt bawak keta nih so aku prefer jadik co-driver jek...

Kasi publisiti sikit kat driver aku...
Panas kowt sampai pejam2 kawan aku nih...
snap sebelum nak makan.....
abaikan muka aku yang bolat tu....
nih semua salah tudung!!
Hasil ayaq tangan...huahua!

ni la buddies aku sekalian; roza, syaza, wani....
syaza bajet jadik paris hilton ....
nak elak paparazi..wooott!



till then with love <3 
p/s: dah masuk time berbuka...selamat menjamu selera...terawih jangan lupa pulak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan