Ahad, 22 Jun 2014

My white cats...

Salam to all :)

Welcome back after short break....part of me, rasa mcm best sbb tinggal lagi dua minggu utk 4th year...and another part lagi rasa anxious sbb tgh tggu result for the previous exam...

Just for now...lets keep calm and pray to Him a lot!

Bila time balik rumah, rindu sangat dengan kucing2 aku yg ada 5 ekor tu...sebelum neyh aku ad 9 ekor tp kena get rid half sbb mcm x terjaga dah yg lain..so the principle is that..keep the male one and the only the strongest and the cleanest one at home...so tinggai la 5 ekoq kat rumah...

Aku ad 3 ekor white cats, 1 kittens yg tompok2 and the last one kaler oren mcm garfield gitu...

Yg paling tua puteh, umur dlm 3tahun lebih daaa...dia ad anak putih kembar dua..boboy dgn ati...they always sleep together2.........sweet sgt haha...always takes care of other...uhuuu..
tgk kucing pun kita boleh belajar banyak tau dari depa...

Sorry sbb  xde gambar lagi 2 ekor tu sbb aku nih pilih kasih sikit!! hambik kau!! jahat sikit je la...
Kucing2ku semua flexible boleh makan segala mcm la...pernah skax tu aku tgk puteh makan rumput...lapaq sgt lettew...bukan  xbagi makan tp dah bagi pun tp still nak jugak...suka hati kau la teh...

boboy dgn ati dh mcm org dah makan nasik ja...
Aku nh xdidik dorang nak makan whiskies bagai....kena jimat la cek oii..makan nasi pun dah cukup.....
sama ja....kenyang macm tu jugak la...tp suka hati uolls la nak bg makan kucing uolls apa kan? Aku xde hak kowt...



from  left; puteh, boboy, ati

boboy tgh manja2 ngan daddy dia..

till then with love <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan