Isnin, 23 Jun 2014

Ads yg paling annoying

Salam to all :)

How are you today? 
I'm fine thank you...
how's the weather today??
So hot...how about you??

dear readers....aku tgh dalam mood psychiaty posting neyh so kena gila2 sikit...belajaq cakap soghang2...hehe

back to the post's title....ADS YANG PALING MENYAMPAH!!

Aku nh mmg pantang bila kita nak buffer video kan2...punyala x sabaq nak tgk next part alih2 muka dia jugak la nak kena pandang....

Aku mmg geram betulla dgn mat salih soghang nh...dok promote website hotel dya kowt....
Uolls pernah tgk ke muka dia nh?? hands up sapa2 yg feelin mcm aku!!


bagi free ads kat dia!!

sebab dia ja... dah membazir 5SECONDS!! urghhh!!

yepp!! annoying gila kan? tp apa la hak aku nak halang dia...dia bayaq so dya boleh advertise...whatever tp part of it dia membuatkan darah aku menyirapppp tak tentu pasal...

whatever??

so, aku mmg tgh layan lakorn.Haha apa popcorn?unicorn? lakorn la woii!!...xpernah dengaq ka?
drama thailand la readers.....

so kalau layan lakorn neyh mmg slalu park kat viki and at last jumpa mat saleh soghang yg aku dh describe lebih kat atas neyh...

till then with love <3 aku nak sambung tgk sanaeha sunya kaen ...korang kalau nak join leh klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan