Ahad, 15 Jun 2014

kaulah segalanya untukku

salam to all :) and HAPPY FATHER'S DAY!
peneman aku study :) ayah and arwah mak <3

org kata anak perempuan nih kalau iras2 ayah..murah rezeki..hmm memang aku la tu.....AMINN... Now dah past 12, so dh belated FATHER'S DAY dah pun, tp little thing to share pasal relationship kakak-ayah...

Aku and ayah dah macam copycat la org kata baik dr segi perangai, tngkah laku, gaya makan, bakkata semuanya la..ayah nh kalau org pandang nampak cenge' la org kedah kata, tp dalam hati ada taman and ad sense of humour..macam aku jugak la...and yg paling best ayah selalu ada bila sya dlm keadaan susah...


kalau call, aku la yg kaki membebel  kat phone, cita itu ini..ayah listens well and selalu gelakkan aku...but the best thing is kalau x call ayah or even umi, mst hati rasa kosong...family la dunia aku...

disebabkan aku anak perempuannya yg sorang nh jer..ayah memang protective..pernah ad satu insiden yg aku terlupa nak call ayah once ak dah sampai kat kuantan...sebab selalunya aku mmg call, tp nk dijadikan cerita, phone xde bateri..so alamatnya,kena marah dgn ayah kat fon tp yg tersentuhnya, dengar nada suara ayah dah lain..T-T..huhu, aku rase bersalah sangat that day and i promised that would be the first and the last...

special untuk ayah tersayang Ishak Abdul,
sepanjang 24 tahun nh, kakak nak minta maaf banyak2 dengan ayah, sbb dh byak kecilkan hati ayah, insyaALLAH, kakak akan belajar rajin2 and banggakan ayah...terima kasih ayah untuk semuanya..Ayah hingga ke SYURGA :)- — feeling blessed.

till then with love...

spread the love... <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan