Sabtu, 30 Mei 2015

MoodRepublik @Kuantan


Assalamualaikum...

Penat hadoi sebab event yang satu ni...

MOOD REPUBLIK datang Kuantan!!




Bukan selalu ye akak2 adik2 sekalian.Aku ni pun first time pegi event tu..Mak aiii ramai sangat orang! Kalau jalan tu berlaga siku lah...

Plan aku memang cantik la.. keluar pagi-pagi untuk settle masalah gigi ni yang berlubang. Nasib baik UTC tu dekat je dengan Zenith Hotel. Jalan kaki je la. Ingat aku larat nak cari parking. Orang selautan kut...

Apa yang aku sambar?

Ni ha!!

Instant shawl!
Ni je yang mampu..ahaha. Tu pun ketaq tangan huluq!
Tapi kain dia memang lembut hokay!



Terpaksa edit atas sebab-sebab keselamatan...opps!

Tengok shawl ja tau...haha (sorry la semua gambar selfie i) ahaha :P



Sekian sudah photobomb aku untuk entry kali ini..bukan senang..jarang-jarang aku buat perangai tak senonoh gini..tahan je la ye :)

Jom study pulak!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan