Sabtu, 14 Februari 2015

What is wrong with me?

Assalamualaikum.  

This is how I feel right now. E. M. P. T. Y & L.A.Z.Y


Aku memang ada masalah besar sekarang. Aku rasa macam serba tak kena. Macam kosong dan kosong.Nothing best in this world. Hari-hari aku melalui rutin yang sama dan masa pulak berlalu macam paip air yang bocor. Aku rasa macam its going to be the end very soon. Just very soon. The way its going to end, I will let Him to decide. 


Betapa malasnya aku. Betap kerasnya hati aku. Aku rasa macam bukan aku yang dulu.Aku yang dulu hanya aku yang tahu. Aku yang sekarang kosong. Kosong dengan kata-kata, kosong pemikiran dan aku rasa macam purposeless. What is this world actually?Why I need to face this?


Korang semua tak payah risau pasal aku, sebab aku bukan buat suicide note! Aku masih tahu haramnya hukum bunuh diri dan aku tak pernah terlintas langsung nak buat benda haram macam tu.Aku masih ada mak bapak, adik-adik dan kawan-kawan yang aku sayang.Cuma, aku rasa pelik dengan hidup aku.Aku macam puppet! Macam anak wayang kulit tu...Bergoyang sana-sini hidup untuk keselesaan orang lain.Korang rasa aku ni sakit apa?


Sakit sebab hidup dalam hipokrit...


Hipokrit? Sejauh mana korang define hipokrit tu? ataupun nak lebih jahat lagi munafik!Aku tak rasa aku hipokrit tapi lebih kepada berkorban hidup untuk orang lain.Maksud aku, hidup aku bukan untuk diri aku seorang.Setiap apa yang aku lakukan adalah untuk orang lain.


What the $%&# are you saying?


Aku minta maaf kalau aku merapu meraban but its my blog and I'm free to write anything I like.I feel like I need to see doctor right now. Really not okay!


Tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan