Sabtu, 20 September 2014

entry pasal JODOH part 2

Salam to all :-)

Entry aku kali neyh pasal jodoh tp bukan jodoh aku la tapi untuk sesiapa yang tengah cari jodoh...jeng3

Sebelum nih dah ada aku intro pasal jodoh nih...boleh click post aku yang lepas JODOH PART1

Aku pun termasuk jugak la tapi not now! Ada banyak lagi amanah lain yang aku kena pikul takut tak bersedia lagi...

But that's not the point for time being :P

Pernah dengaq agensi cari jodoh??

Aku takde la minah desperate sangat nak gi cari semua ni ....tapi yang kelakarnya ade orang distribute bussiness card time dalam kelas tapi story tu dah lama just sekarang rase macam nak share ngan korang

Baik kan aku  tolong korang nh...sila2 mendail pakcik nih...haha!

Tengok! Aku bagi iklan free lagi tau..


Selamat berjodohan!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan